Thursday, May 28, 2009

Gambar Ahli Kelab dan Kuda Besi Kesayangan Masing2 ...

Kalau nak tau nama dan nomor henpon, kena tanya tuan dia dulu la ye ..... jangan risau ... semua dalam gambar ni belum kawin lagi ......... satuuuu .... hi hi hi

Kuda-kuda beratur sebelum photo session ...

Bro Awi mengontrol keayuannya ...

Pak Ya yang gagah, ganas lagi kejam ...

Bro Razib ... garang nih ...

Bro Rosmi

Bro Zainal ... juara 60'an ..

Bro Rahim (Arbar) sambil memikirkan karya terbaru ...

Bro Francis .. moto manyak caantek woo 

Bro Manap (kronoz)

Bro Asmid (kronoz) .. 

Bro Talib ... penguatkuasa yg tak berperikemanusiaan ...

Bro Oyub ... pawang rasmi kelab ...

Bro Senan .. 

 

8 comments:

  1. jgn lupe lawati laman web jaguh yg lain yea..
    di www.kemojakllk.photopages.com
    serta www.bikerbadboyz.blogdrive.com....

    hehehehe.. mari lah kita sama2 majukan dunia permotoran jaguh seantero....

    BELILAH BARANGAN BUATAN MESIA.....

    ReplyDelete
  2. hallo2 jagohan bikers dont forget to call me with any do 0196643002 al uzt Tn Guru Yahya

    ReplyDelete
  3. Makasih bro Pako ... kalau ke Melaka jgn lupa contact haku ...

    BRO ZAI

    ReplyDelete
  4. Apa jenis Silencer/muffler yg Bro Talib, Asmid, Manap & Awi guna tu? Macam saya tertarik nak pasang kat Jaguh saya juga. Saya rasa piping tu macam 2in, kalau betul tekaan saya bermakna saya dah ada piping tu cuma silencer/muffler tu saja yang saya tak jumpa kat kedai aksesori motor.

    ReplyDelete
  5. Setahu saya, tabung yang diguna adalah dari kedai ekzos kereta ... biasanya ekzos custom utk kancil. Jadi silencer/muffler nya adalah yang direka utk tabung kereta ... bunyi memang mantap dan padat !!

    ReplyDelete
  6. patutlah tak jumpa kat kedai accessories motor... Anyway thank you for the info, saya cari kat workshop kreta.

    Terima kasih banyak-banyak

    ReplyDelete
  7. Saya sekarang menggunakan tayar depan 90/90-17, tapi tayar tu dah hampir botak, jadi saya ingin mengambil kesempatan cuba sesuatu yang baru. Saya ingin cuba gunakan tayar depan 110/80-17, ala-ala style Fatboy la katakan.

    Anyway sebelum saya mengeluarkan kos, saya ingin bertanya kepada rakan Jaguh lain jika terdapat masalah atau risiko kepada motor & diri sendiri jika saya guna tayar saiz ni.

    Braking, acceleration, handling... Tak kiralah masalah tu secara teori atau actual, apa-apa feedback, cadangan, nasihat, larangan, teguran sebelum saya beli tayar ni amatlah saya alu-alukan.

    Terima Kasih.

    ReplyDelete
  8. Saya ada jaguh. Kebelakangan ini selalu bateri kehabisan cas. Dah puas check wiring, dan ganti semua benda berkaitan bateri. Tetap bermasalah. Ada sesiapa boleh bagi cadangan atau tahu macam mana nak buat kick strater

    ReplyDelete