Thursday, May 28, 2009

Salam Ulung dari KMJPM !!

Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera !!

Blog ini adalah merupakan blog rasmi Kelab Motorsikal Jaguh Patriotik Melaka yang baru sahaja ditubuhkan dalam bulan Mei, 2009. Dari masa ke semasa kami akan melampirkan maklumat aktiviti kelab sebagai arkib rasmi dan juga untuk tatapan ahli dan orang ramai khususnya peminat motosikal 'easy-rider' pertama buatan Malaysia iaitu Modenas Jaguh.

Anda dialu-alukan memberikan komen yang bernas untuk tindakan penambahbaikan oleh pihak kami. Sekiranya ada yang berminat untuk menyertai kelab secara rasmi silalah hubungi saya.

10 comments:

  1. Congrats Bro !!

    Long live Jaguh !!

    ReplyDelete
  2. Saya YDP kelab Motor Rembau, Maidin B. Mohammad mengucapkan tahniah atas penubuhan kelab ini sebagai perantis dalam menaikkan era permotoran negara.Dijemput tuan-tuan untuk hadir ke Rembau dalam kita mengeratkan tali persaudaraan, for further ccorporation please contact by e-mail at maidinclassic60@yahoo.com.

    ReplyDelete
  3. jangan lupa ride @ kunjung hormat ke chalet President Jaguh Patriotik. SU sila SMS kpd ahli utk ingatan.

    ReplyDelete
  4. TAHNIAH...DARI SKULLMADNESS MG

    ReplyDelete
  5. insyaaallah Tn Maiden ada jodoh berjumpa kita nanti..paling tidakpun di Pd bike Fest kami pasti hader...wookey-Tpkmjm 0196643002

    ReplyDelete
  6. Bro2 sekelian yag ada jgn lupa kita "cekik" & sama2 mengimarahkan serta mendoakan majlis kesyukuran masuk U anakanda Bro Rahim ( ABRAR SEJAHTERA ) D Alai Malam ni 25 Jun 2009 .

    ReplyDelete
  7. Bro Bro KMJPM ( Jaguh Melaka ) senyap je minggu ni x de apa2 ke @ ride mana2. Jom le jalan2 cari makan.

    ReplyDelete
  8. salam
    saya shah baru je beli motorsikal jaguh..
    saya memang minat motorsikal ni masa belajar lagi..
    now dah kerja gaji pertama saya beli motor ni..
    masalah sy sekarang ni sy nk cari sport rim untuk pasang kat motor saya..
    ada sesapa tau x kat mana yg murah2?
    kindly please call me at 0193694426

    ReplyDelete
  9. Adakah lg pembaca kpd laman ini,rindunya nak ride dgn kalian ye

    ReplyDelete
  10. SAYA BARU JE PINDAH MELAKA, CAMANA CARA MUDAH NAK CARI PORT RIDE2 JAGUH MELEPAK

    ReplyDelete