Sunday, June 14, 2009

Ride Report Sunday 14th June, 2009

Alhamdulillah acara dirancang berjaya disempurnakan dengan selamat. Cuma sikit kekeliruan tatkala sampai ke Pt. sulong krn rupa2nya gathering yg dibuat bukan anjuran En Karmuji tapi penerbit sebuah majalah permotoran. Wakil Melaka terdiri dari Ariff, Zai, Pak Ya, Awi dan Talib.

Acara lebih kurang :
8.30 am - gerak dari Shell Semabok
10.00 am - sampai Bakri, Muar disambut oleh Jay & the gang lebih kurang 20biji motor
10.30am - konvoi ke Dataran Pt. Sulong, Bt. Pahat
12.30pm - makan tajaan org kuat Umno situ
1.30pm - gerak dan singgah masjid solat
2.30pm - singgah Kedai Gemok di Serom utk menghabiskan duit
5.00pm - gerak balik Melaka.

Ni ada sikit gambar buat tatapan semua ...

4 comments:

  1. ALHAMDULILAH AKHIRNYA SELAMAT PERGI DAN SELAMAT KEMBALI KE SARANG MASING-MASING, WALAUPUN ADA DUGAAN SEDIKIT SEMASA PERGI TETAPI DI ATAS SIKAP KERJA SAMA SESAMA BIKERS SEMUA MASALAH SELESAI. SEMOGA IKATAN SILARATURAHIM DI ANTARA SKULLMADNES MG DGN KELAB JAGUH PATRIOTIK BERKEKALAN....AMIN.

    ReplyDelete
  2. alhamdulillah walau keadan motorku tak begitu sihat dengan cutop tak charging kemudian habiskn duit kat gemok ntah ape di gantinya motorku masih bermasaalah...kengkwn lah tempat mengadu-Tn guru yahya 0196643002

    ReplyDelete
  3. shukran tq bro...walau cuma 5 pendekar kelab pergi namun kegembiraan bila dah bergabung sengan geng muar n bt pahat wow seronok tu ...buat geng2 yg lain rugi tu u all tak join..tak pe ade ride lg..bro Aref akan lead kita...buddy s/u kita tuuu

    ReplyDelete
  4. kepada ahli kelap pada bulan 3 ni penjara (Henry Gurney) ada buat trip motosikal konvoi ke Endau Rompin, ada ke sesapa dari Kelap Jaguh Patriotik nak join, hubungi Hj.Ayop.

    ReplyDelete